Follow Me on Pinterest Instagram

12 December 2008

----------------
Now playing: The Friday Night Boys - High School (Acoustic)
via FoxyTunes
----------------

hahaha, i just realized how much i like this song.

i found a concert and its on December 26. just got to inspire some friends to come with.

i am 305 pounds... weird...

so yah that chart would be this now:


Pounds I already lost:...................................
Pounds I need to lose:.........


i've made a lot of spiritual strides recently. its interesting actually. mostly in regard to how i interact with people, even if i find them extremely annoying, I will show them respect. i did this before but its different now kind of...

you know :D
or do you? lol

I've been reading the "missionary chapters" in Alma in the Book of Mormon. I am sooooo excited to go on my mission. the thing that amazes me the most in these chapters is how much faith the converts to the church have once they gain a testimony.

i still don't recognize my self in the mirror, and i am continually discovering new muscles in my body... weird... lol

anyway... bye

----------------
Now playing: The Bigger Lights - Reved & Ready
via FoxyTunes

08 December 2008

I am sooooooo Gangsta

so i totally fixed my computer today. woot.

I am so grateful for all of the blessings that the Lord has given me.

gonna dwnld me some AOM to get ready for the holidays :D

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! LOL!!!!

aaaaaaaand i only need to lose 11 more pounds. thats right. 307 baby!

----------------
Now playing: The Black Ghosts - Full Moon
via FoxyTunes

06 December 2008

Pretty much, yeah...

today i realized how much I've missed dancing.

i weighed 309 today... holler. :D

also... i can't wait for football tomorrow... even though i won't get to watch it. :(

silly grandparents.

silly old people for that matter.

i wish i didn't delete IE... lame

I really want to go to a concert really bad. and i hope my favorite bands will tour here in the new year. :D

02 December 2008

O & btw

311 today

I'm happy with that considering it was Thanksgiving weekend... :D


My Chart:

Pounds I already lost:.............................
Pounds I need to lose:................


so... yeah, keep up the good work self...

01 December 2008

Wow... really?

I hate it when people call me "Ben-German" (ben-jer-man)

This is Germany...

K?
This would be BenGerman


this is me as a German exchange student at the national archives...


but seriously, if you have to not call me ben or anything else... its Benjamin. this name is not spelled with an R. Seriously... some people need to grow up and develop some annunciation.